fotografi

download-1

18 artistëve që vijnë nga shkolla e fotografisë së Olsos sjellin punimet e tyre ne kryeqytetin shqiptar . Nën titullin “ Framing the silence”, studentët më të mirë norvegjezë prezantuan fotografi te cilat nuk kanë linja të njëjta duke qenë se përfaqësojnë ngjyrat, përmasat dhe konceptin e artistëve të ndryshëm.

Hanne Sophie Claussen: Në këtë ekspozitë artistët nga shkolla e fotografisë në olso i bashkon vetëm diçka, heshtja. Ajo vjen e konceptuar ndryshe nga secili artist, duke filluar nga përmasat, ngjyrat apo mënyrën e fotografimit. Është një eksperiencë e bukur, por edhe më i bukur do të jetë kur shkëmbimi i kulturave të vijë në Norvegji. Ne do të presin më Olso studentët dhe artistët shqiptarë në muajin tetor. Jam e lumtur që jemi këtu.

Julie Annett Spangebu: Unë kam zgjedhur të ekspozojë në këtë galeri tre punime që vijnë në bardhezi. Unë e adhuroj teknikën e thjeshtë dhe hijet dhe mendoj se nga pikëpamja ime heshtja në kornizë vjen bukur kështu, në formën e letrave që kanë një imazh shumë të heshtur në brendinë e tyre.

Ekspozita e fotografisë nga shkolla e Oslos do të qëndrojë e hapur në galerinë Zeta deri më 3 maj.

Leave a Reply

